05:54
22/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
05:54
22/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Τέμπη: Εκδικάστηκε η πρώτη αγωγή αποζημίωσης συγγενών θύματος – Τέσσερα άτομα διεκδικούν 1 εκατ. ευρώ

Εικόνα από την τραγωδία στα Τέμπη / Φωτογραφία: Eurokinissi

Εικόνα από την τραγωδία στα Τέμπη / Φωτογραφία: Eurokinissi

05.04.2024
14:03
Τελευταία ενημέρωση: 05/04/2024 • 20:27
Η απόφαση του μονομελούς Πλημμελειοδικείου της Αθήνας για την αγωγή αναμένεται τους επόμενους μήνες

Ολοκληρώθηκε ενώπιον του μονομελούς Πλημμελειοδικείου η συζήτηση της πρώτης αγωγής συγγενών θύματος του πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη.

Η προσφυγή αφορά στην απώλεια της ζωής του ελεγκτή της επιβατικής αμαξοστοιχίας, του οποίου τέσσερις συγγενείς έχουν στραφεί κατά του ΟΣΕ και της Hellinic Train διεκδικώντας αποζημίωση που συνολικά φθάνει το 1 εκατομμύριο ευρώ (250 χιλιάδες ο καθένας) για την ηθική βλάβη και την ψυχική οδύνη που υπέστησαν από τον χαμό του δικού τους ανθρώπου.

Πρόκειται για τους συγγενείς, (γυναίκα, αδερφή και δύο παιδιά), του 62χρονου Γιάννη Καρυώτη που εργαζόταν ως ελεγκτής στην μοιραία αμαξοστοιχία Intercity 62 και βρήκε τραγικό θάνατο μαζί με ακόμη 56 ανθρώπους στο δυστύχημα των Τεμπών.

Στη δίκη κατέθεσε ως μοναδικός μάρτυρας ένας διορισμένος πραγματογνώμονας από την οικογένεια του θύματος, ο οποίος εντόπισε τις τρεις κύριες αιτίες για τη σιδηροδρομική τραγωδία, στην απουσία του συστήματος τηλεδιοίκησης, στην απουσία του συστήματος Ελέγχου Αμαξοστοιχιών ( ETCS ) που μπαίνει πάνω στα τρένα και με τα οποία εντοπίζεται εγκαίρως το ανθρώπινο λάθος και τα τρένα φρενάρουν αυτόματα, αλλά και στην απουσία επικοινωνίας μεταξύ του προφυλακισμένου σταθμάρχη και του μηχανοδηγού της αμαξοστοιχίας.

Όπως είπε χαρακτηριστικά ο μάρτυρας, «αν ο μηχανοδηγός είχε ρωτήσει τον σταθμάρχη στις επικοινωνίας του σε ποια γραμμή βρίσκομαι στην άνοδο ή την κάθοδο, τότε θα είχε αποφευχθεί η τραγωδία».

Σημείωσε μάλιστα ότι σύμφωνα με τις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες, αμέσως μετά την αναχώρηση του τρένου από τον σταθμό της Λάρισας και για 10 λεπτά, προκύπτει ότι δεν υπάρχει καμία επικοινωνία μεταξύ του σταθμάρχη και του μηχανοδηγού.

Η απόφαση του μονομελούς Πλημμελειοδικείου της Αθήνας για την αγωγή αναμένεται τους επόμενους μήνες.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση