Το Spotify εξετάζει την προσθήκη πλήρους μήκους video clips στην εφαρμογή του. Σύμφωνα με το Bloomberg, το Spotify βρίσκεται σε συζητήσεις με πιθανούς συνεταίρους, αλλά η εταιρία αρνήθηκε να σχολιάσει το δημοσίευμα.
Τα videos στο Spotify σήμερα, περιορίζονται σε podcasts, σε video clips των 30 δευτερολέπτων και σε GIFs 10 δευτερολέπτων τα οποία παίζουν συνεχώς όταν ακούτε ένα τραγούδι.
Ο στόχος του Spotify
Το ανταγωνιστικό Apple Music διαθέτει video clips εδώ και χρόνια και η προσθήκη από το Spotify θα μπορούσε να το βοηθήσει να ανταγωνιστεί την υπηρεσία της Apple, ενώ θα μπορέσει να προσελκύσει και κοινό που παρακολουθεί τα μουσικά video clips στο YouTube.
Ωστόσο τα μουσικά videos δεν παράγουν απευθείας έσοδα. Το YouTube δίνει στους δημιουργούς το 55% των εσόδων από διαφημίσεις, το οποίο έπειτα πρέπει να μοιραστούν μεταξύ καλλιτεχνών, παραγωγών και εταιριών.