Μέσα από ένα εντυπωσιακό αφιέρωμα το CNBC παροτρύνει τους εκατομμύρια αναγνώστες του να επισκεφτούν λιγότερο δημοφιλή νησιά της Ελλάδας και να ζήσουν σαν ντόπιοι!
Σύμφωνα με το ενημερωτικό δίκτυο, η Ελλάδα κατατάσσεται σταθερά μεταξύ των δέκα κορυφαίων προορισμών για διακοπές στην Ευρώπη. Ήρθε όμως η ώρα να στρέψει τους τουρίστες της σε λιγότερο διαδεδομένα μέρη.
Το αφιέρωμα του CNBC για την Ελλάδα
«Θέλουμε να προχωρήσουμε πέραν του μοντέλου ήλιος – θάλασσα και για τον λόγο αυτό προωθούμε πιο μακρινές τοποθεσίες» εξηγεί η Γ.Γ. Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης του Υπουργείου Τουρισμού Ολυμπία Αναστασοπούλου. «Επιπλέον των καθιερωμένων, αναμένεται για το 2023 και ενίσχυση από αγορές όπως του Καναδά και της Ινδίας», συμπλήρωσε η Προϊσταμένη Δ/νσης Τουριστικής Προβολής του ΕΟΤ, Ελένη Μητράκη.
Στη συνέχεια και έπειτα από προγραμματισμένες ενημερωτικές επαφές με εκπροσώπους Δήμων στην έκθεση ITB 2023, το δημοφιλές μέσο καταλήγει σε επτά μοναδικούς προορισμούς της Ελλάδας για εμπειρίες «εκτός της πεπατημένης». Στην πρώτη θέση κατατάσσεται η Κάλυμνος που αποτελεί τον παράδεισο των αναρριχητών. Ακολουθεί η Ίος που εμφανίζεται ανανεωμένη τα τελευταία χρόνια, αναδεικνύοντας την πλούσια ιστορία και τη φύση της. Η Σκόπελος θεωρείται η απόλαυση των φίλων του Mamma Mia, η Άνδρος έχει καθιερωθεί ως το αγαπημένο «καταφύγιο» των περιπατητών και η Αστυπάλαια είναι η νήσος της καινοτομίας. Επιπλέον, οι Λειψοί ξεχωρίζουν ως η «Πολυνησία» του Αιγαίου και η Αλόννησος προσφέρει μοναδικές εμπειρίες σε αυτοδύτες και φυσιολάτρες.
«Τα τελευταία χρόνια έχουμε θέσει προτεραιότητα να προβάλλουμε νέες πτυχές της Ίου όπως η ιστορία, ο πολιτισμός και ο αθλητικός τουρισμός. Φεστιβάλ και αθλητικές διοργανώσεις προσελκύουν το ταξιδιωτικό κοινό από Ελλάδα και εξωτερικό», σημείωσε ο Δήμαρχος Ιητών Γκίκας Γκίκας.
Ο Δήμαρχος Λειψών Φώτης Μάγγος επισημαίνει πως «οι Λειψοί εδραιώνονται στον τουριστικό “χάρτη” της Ελλάδας. Δεν προωθούμε κάτι επιτηδευμένο ή στημένο αλλά μία νέα στάση ζωής γεμάτη αυθεντικότητα, φύση και ποιότητα υπηρεσιών. Εξωτικοί γάμοι, τοπική κουζίνα, activities και παραλίες εξωπραγματικής ομορφιάς χωρίς οργανωμένες ξαπλώστρες, κάνουν τη διαφορά».
«Η Αλόννησος έχει δημιουργήσει τη δική της ταυτότητα. Το μεγαλύτερο φυσικό θαλάσσιο πάρκο της Μεσογείου, το πρώτο υποβρύχιο μουσείο της Ελλάδας αλλά και καινοτομίες μας όπως οι υποβρύχιοι γάμοι “ταξιδεύουν” το νησί μας σε όλο τον πλανήτη», δήλωσε ο Δήμαρχος Αλοννήσου, Πέτρος Βαφίνης.
«Αναδεικνύουμε την πανέμορφη Αστυπάλαια ως το νησί με τον διττό χαρακτήρα. Από τη μία πλευρά το πλούσιο παρελθόν της αντανακλάται στα ιστορικά μνημεία, τις παραδόσεις, τους γραφικούς οικισμούς και την τοπική κουζίνα και από την άλλη πλευρά, το μέλλον του τουρισμού αποκαλύπτεται μέσα από πρωτοποριακές δράσεις βιωσιμότητας για την προστασία του περιβάλλοντος και του απαράμιλλου φυσικού κάλλους», ανέφερε ο Δήμαρχος Αστυπάλαιας Νίκος Κομηνέας.
«Στη Σκόπελο, γινόμαστε δημιουργικοί, μετατρέποντας κάθε πλεονέκτημα του προορισμού σε μια νέα δραστηριότητα. Mamma Mia εκδρομές, μαθήματα μαγειρικής και νέες ποδηλατικές διαδρομές γνωρίζουν την αποδοχή του ταξιδιωτικού κοινού από πλήθος αγορών εντός και εκτός Ευρώπης», πρόσθεσε η Πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού του Δήμου Σκοπέλου Ιωάννα Ευσταθίου.
«Με “αιχμή του δόρατος” τον αναρριχητικό τουρισμό καθώς και τα άλλα χαρακτηριστικά που αναδεικνύουμε σε διεθνή μέσα όπως καταδύσεις, γαστρονομία, παραδόσεις και φυσικές ομορφιές, η Κάλυμνος γίνεται “μαγνήτης” για χιλιάδες τουρίστες από όλο τον κόσμο. Η σεζόν στο νησί των σφουγγαράδων είναι διευρυμένη, από Μάρτιο μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου», τόνισε ο Δήμαρχος Καλυμνίων Δημήτρης Διακομιχάλης.
«Η Άνδρος διαθέτει σημεία υπεροχής τα οποία και προβάλλουμε με στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειας του προορισμού. Άγρια φύση, εξωτισμός, πεζοπορία, μουσεία με παγκόσμια ακτινοβολία και γαστρονομία δημιουργούν εμπειρίες, μόλις δύο ώρες από την Αθήνα», ανέφερε σε δήλωση του ο Δήμαρχος Άνδρου Δημήτρης Λοτσάρης.