Τα τελευταία 24ωρα, συνδρομητές του Netflix στην Ελλάδα λαμβάνουν SMS με τα οποία τους καλούν να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία του λογαριασμού τους.
Στο SMS που έρχεται στο κινητών των χρηστών, αναφέρεται πως αυτή είναι η «τελευταία προειδοποίηση» προτού επιβληθούν περιορισμοί στον λογαριασμό του Netflix.
Παράλληλα δίνεται ένας ενεργός σύνδεσμος στον οποίο υποτίθεται πως μπορεί ο χρήστης να επικαιροποιήσει τα στοιχεία του.
Είναι προφανές πως το μήνυμα είναι απόπειρα ηλεκτρονικής απάτης και καλό είναι οι χρήστες να το αγνοήσουν και ακόμη καλύτερα να το σβήσουν.
Το μήνυμα δεν σχετίζεται με τον διαμοιρασμό κωδικών
Τo Netflix θα απαγορεύσει σε λίγο καιρό την κοινή χρήση των κωδικών μεταξύ φίλων, ωστόσο αυτό δεν έχει καμία σχέση με το παραπλανητικό SMS που λαμβάνουν οι συνδρομητές στην Ελλάδα.
Η εταιρία προετοιμάζει εδώ και πολύ καιρό το έδαφος, τονίζοντας μάλιστα πως η πολύ μεγάλη αλλαγή θα έρθει τον Απρίλιο του 2023 (δεν γνωρίζουμε ακόμη σε ποιες χώρες).
Η πρακτική της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης με άτομα εκτός του νοικοκυριού του συνδρομητή θα γίνει πιο σύνθετη και είναι πιθανό να συνεπάγεται πρόσθετη χρέωση για την κοινή χρήση μιας ενιαίας συνδρομής σε πολλές τοποθεσίες.
Με βάση μια δοκιμή των νέων αυστηρότερων κανόνων σε επιλεγμένες χώρες της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής πέρυσι, η εταιρεία παραδέχθηκε πάντως, πως αναμένει αρνητικές αντιδράσεις βραχυπρόθεσμα. Αντιδράσεις που δεν θα ήταν και οι πιο ευχάριστες, με δεδομένο πως μέσα στο 2022, το Netflix έχασε 220.000 συνδρομητές.
Καμιά σχέση με τα νέα σχέδια του Netflix για διαφημίσεις
Το SMS έρχεται ενώ κυκλοφορούν ευρέως πληροφορίες πως ο τεχνολογικός κολοσσός προσανατολίζεται στη δημιουργία ενός «πακέτου» με διαφημίσεις, σε χαμηλότερη τιμή, προκειμένου να ανακόψει την καθοδική πορεία στο πλήθος συνδρομητών του.
Η εταιρεία σκέφτεται να τιμολογήσει το νέο πρόγραμμα που θα περιέχει διαφημίσεις κάπου μεταξύ 7 και 9 δολ. το μήνα, με διαφημιστικό φορτίο τεσσάρων λεπτών την ώρα, ανέφερε το Bloomberg, επικαλούμενο ανώνυμες πηγές.
Το διαφημιστικό πακέτο του Netflix δεν θα προβάλλει διαφημίσεις σε παιδικό πρόγραμμα ή πρωτότυπες ταινίες της πλατφόρμας, ούτε θα επιτρέπει λήψεις για προβολή εκτός σύνδεσης ή τη δυνατότητα παράβλεψης διαφημίσεων, ανέφερε προηγουμένως το Bloomberg. Αλλά και σε αυτές τις πληροφορίες το Netflix είπε ότι πρόκειται ακόμα για εικασίες.
Το Netflix ανακοίνωσε μάλιστα και μια συμφωνία με τη Microsoft για να λειτουργήσει ως αποκλειστικός διαφημιστικός συνεργάτης της.
Η εταιρεία θα μπορούσε να δει τα έσοδά της από διαφημίσεις να αυξάνονται γρήγορα από 150 εκατομμύρια δολάρια το 2023 σε 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025, σύμφωνα με πρόσφατη πρόβλεψη της εταιρείας αναλυτών της Wall Street, MoffettNathanson