Δικηγόρος θύματος της σύγκρουσης τρένων στα Τέμπη κατέθεσε αγωγή όσον αφορά στην τραγωδία, την ώρα που ο εντολέας του παραμένει νοσηλευόμενος στη Λάρισα.
Η πλευρά του 42χρονου τραυματία υποστηρίζει πως θα πρέπει να υπάρξει κατηγορητήριο και για ενδεχόμενο δόλο σε απόπειρα ανθρωποκτονίας, καθώς ο σταθμάρχης, που πήρε προθεσμία για την απολογία του, φαίνεται πως παραδέχθηκε το λάθος του.
Ο κ. Γιώργος Μπαρτζώκης, μιλώντας στην ΕΡΤ, τόνισε πως ο πελάτης του είναι στο γενικό νοσοκομείο Λάρισας με σπασμένα πλευρά, ενώ θραύσματα από γυαλιά έχουν μπει στα μάτια του.
«Το τρένο ήταν γεμάτο»
«Προφανώς γνώριζαν την επικινδυνότητα της κατάστασης» είπε και επικαλέστηκε τη δήλωση που φέρεται να άκουσε επιβάτης από τον μηχανοδηγό: «Πάμε κι όπου βγει». Ο δικηγόρος εξέφρασε και την πεποίθησή του πως στο επιβατικό τρένο δεν επέβαιναν μόνο 342 άτομα, όπως έχει ανακοινωθεί, αλλά περισσότεροι.
«Δεν είναι 350 οι επιβάτες, μπήκαν πολλοί και χωρίς εισιτήριο, γι’ αυτό δεν βγαίνει η εταιρεία. (…) Το τρένο ήταν γεμάτο, εκτός από φοιτητές είχε και πολλούς αλλοδαπούς. Ήταν κλειστός ο σταθμός στη Λάρισα και μπήκαν όλοι χωρίς εισιτήριο, προβλέπω ότι ήταν γύρω στα 400 άτομα οι επιβάτες» είπε.
Όσον αφορά στα όσα του έχει πει ο 42χρονος για τη στιγμή της σύγκρουσης, διευκρίνισε πως δεν κατάλαβε τίποτα και ξαφνικά βρέθηκε με τα αίματα των συνεπιβατών του πάνω του. «Όταν έγινε η σύγκρουση, δεν κατάλαβαν τίποτα. Ήταν στο δεύτερο βαγόνι, ήταν πολύ τυχερός. Γέμισε αίματα, όχι από τα δικά του χτυπήματα, από τους γύρω του. Κάποιο παιδί έσπασε το παράθυρο γιατί η πόρτα δεν άνοιγε» κατέληξε.
Στους 57 οι νεκροί από το φονικό δυστύχημα στα Τέμπη
Στους 57 ανέρχονται πλέον οι νεκροί του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη, σύμφωνα με τις δηλώσεις της προϊσταμένης της ιατροδικαστικής υπηρεσίας Λάρισας, Ρουμπίνη Λεονταρή.
Συγκεκριμένα, η ιατροδικαστής ανέφερε πως έχουν μεταφερθεί στο νεκροτομείο 14 απανθρακωμένες σοροί, ενώ χθες Τετάρτη (1/3) μεταφέρθηκαν 7.
«Έχει ληφθεί από το κάθε μέλος DNA, οπότε κάποιο μέλος που μπορεί να ανήκει σε μια σορό διαμελισμένη, θα αποδοθεί στη σορό, κάποια μέλη που δεν θα ανήκουν σε σορό, θα έχουμε το DNA τους» ανέφερε, εξηγώντας τη διαδικασία ταυτοποίησης, η οποία θα ολοκληρωθεί έως το βράδυ. Η κα Λεονταρή αποκάλυψε μάλιστα πως το 80% των θυμάτων είναι ηλικίας 18-35 ετών.
Ο ΟΣΕ εξέδωσε συλλυπητήρια ανακοίνωση μιάμιση μέρα μετά το δυστύχημα
Τα συλλυπητήριά του, στην πρώτη του ανακοίνωση μετά το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη μιάμιση ημέρα μετά, εκφράζει ο ΟΣΕ στους οικείους των θυμάτων και επισημαίνει ότι «πλέον το ελάχιστο που οφείλουμε, είναι να αποδοθεί πλήρης και απόλυτη δικαιοσύνη».
«Σε μια στιγμή βαθιάς οδύνης για το χαμό δεκάδων συνανθρώπων μας είναι δύσκολο κανείς να βρει λόγια.
Συλλυπητήρια σε όλους τους γονείς τους συζύγους, τους συγγενείς, τους συντρόφους τους φίλους.
Συλλυπητήρια σε όλη την Ελλάδα για την ανείπωτη τραγωδία» επισημαίνει στην ανακοίνωσή του ΟΣΕ και συνεχίζει: «Πλέον το ελάχιστο που οφείλουμε, είναι να αποδοθεί πλήρης και απόλυτη δικαιοσύνη.
Τσαπανίδου: «Δυο 24ωρα μετά την τραγωδία δεν υπάρχει ανακοίνωση για τον αριθμό των αγνοουμένων»
«Σχεδόν δύο 24ωρα μετά την τραγωδία στα Τέμπη και ακόμα δεν έχει υπάρξει μια επίσημη ανακοίνωση για τον αριθμό των αγνοουμένων», αναφέρει σε δήλωση της η εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Πόπη Τσαπανίδου.
Δια της εκπροσώπου του, το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης απευθύνει έκκληση στις αρμόδιες αρχές «να δώσουν επιτέλους την πραγματική εικόνα για την έκταση της τραγωδίας».
«Ο σεβασμός στους νεκρούς και στους ανθρώπους τους που θρηνούν, προϋποθέτει και το σεβασμό στην αλήθεια», σημειώνει.
Σοκάρει ο Λέκκας για τα Τέμπη: «Για 3 δευτερόλεπτα δεν σκοτώθηκαν όλοι οι επιβάτες»
Η σύγκρουση των δύο τρένων σημειώθηκε μερικά δευτερόλεπτα μετά από την έξοδο της επιβατικής αμαξοστοιχίας από τη σήραγγα. Σε περίπτωση που η σύγκρουση γινόταν εντός της σήραγγας στα τούνελ των Τεμπών, οι συνέπειες θα ήταν τραγικότερες.
«Θα είχαμε το φαινόμενο του φούρνου αν γινόταν η σύγκρουσή μέσα στη σήραγγα», είπε χαρακτηριστικά, μιλώντας ο Ευθύμιος Λέκκας, πρόεδρος ΟΑΣΠ.
Όπως εξήγησε: «Αν γινόταν η σύγκρουση μέσα στη σήραγγα, θα είχαμε την τέλεια παραμόρφωση όλων των βαγονιών. Η κινητική ενέργεια θα μετατρεπόταν σε παραμόρφωση των υλικών μέσα στα τρένα και δεν θα υπήρχε η δυνατότητα εκτροχιασμού και εξοστρακισμού. Τα βαγόνια θα γίνονταν σαν φυσαρμόνικα».