Κτηνοτροφική μονάδα της Θεσσαλονίκης επισκέφθηκε η Ισπανίδα δημοσιογράφος Angeles Cortina για να δει από κοντά πώς παρασκευάζονται η ελληνική φέτα και το κασέρι Σοχού.
Άλλωστε, η φέτα είναι ένα από τα πιο δημοφιλή τυριά στον κόσμο, ένα που έχει εκθειαστεί κατά καιρούς από δεκάδες μέσα του εξωτερικού, όπως πολύ πρόσφατα από τη New York Times, που δήλωνε πως «όλα είναι καλύτερα με φέτα».
Στη συνέχεια κατέγραψε την διαδικασία παρασκευής της Θεσσαλονικιώτικης μπουγάτσας και των μελομακάρονων, προκειμένου όλο αυτό το οπτικοακουστικό υλικό να προβληθεί από την εκπομπή Aqui la Τierra, του Ισπανικού κρατικού καναλιού TVE1.
H Ισπανίδα δημοσιογράφος περπάτησε στην κρεαταγορά της συμπρωτεύουσας, ενώ δεν μπόρεσε να αντισταθεί στο κλασικό και φημισμένο σουβλάκι, αναρτώντας στον λογαριασμό της εικόνες από παραφουσκωμένους γύρους να ψήνονται στη φωτιά.
Τα γυρίσματα της ομάδας παραγωγής της εκπομπής ανέλαβε να οργανώσει ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης μετά από πρόταση του γραφείου εξωτερικού του ΕΟΤ Ισπανίας.
Όπως γνωστοποίησε ο Οργανισμός Τουρισμού, μέσα από την εκπομπή του ισπανικού καναλιού θα παρουσιαστούν η γαστρονομική ταυτότητα της Θεσσαλονίκης και η σύνδεσή της με την ντόπια παραγωγή, στοιχεία που προσέλκυσαν το ενδιαφέρον του καναλιού.
Η Ισπανίδα και η ισπανική εκπομπή για τη φέτα
Η εκπομπή Aqui la Τierra μεταδίδεται από το κρατικό κανάλι «1» (TVE1) από τη Δευτέρα έως την Παρασκευή από τις 20:00 έως τις 21:00 και τις Κυριακές από τις 20:30 έως τις 21:00.
Όλες σχεδόν τις ημέρες μετάδοσης του είναι το πρόγραμμα με τις περισσότερες προβολές στο κανάλι «1». Έχει μερίδιο τηλεθέασης μεταξύ 10% και 11%, με περισσότερους από ένα 1.200.000 θεατές την ημέρα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Ángeles Cortina🍉 🔅PERIODISTA🔅 (@angelescortina)
Σε δηλώσεις της, η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου επισήμανε ότι η γαστρονομία μιας περιοχής όταν βασίζεται σε ντόπια υλικά και παραδοσιακές μεθόδους παρασκευής μπορεί από μόνη της να αποτελέσει επαρκή λόγο για να επισκεφθεί κάποιος μια χώρα. Υπογράμμισε, παράλληλα, ότι προωθώντας τα τοπικά προϊόντα, βελτιώνουμε το brand του προορισμού.