Βραδιά κορυφής στην τηλεόραση τη χθεσινή, καθώς το Μουντιάλ κοντραρίστηκε με την υπερπαραγωγή του MEGA, Maestro στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης.
Φυσικά, τα δύο προγράμματα δεν βρέθηκαν αντιμέτωπα στο σύνολο της προβολής τους και αυτό έχει μια σημασία, ωστόσο είναι εκείνα που κέρδισαν την προτίμηση των τηλεθεατών, σύμφωνα με τους πίνακες της Nielsen. Ακόμη και ο «Σασμός» είδε τα νούμερα τηλεθέασης του να πιέζονται ελαφρά απέναντι στον αγώνα της Βραζιλίας με τη Σερβία.
Συγκεκριμένα, ο αγώνας έδωσε στον ΑΝΤ1 ποσοστό 26,9% στο νεανικό κοινό και 24,7% στο γενικό σύνολο, την ώρα που ο Σασμός κρατούσε για τον Alpha μερίδιο, 21,1% και 23,8% αντίστοιχα.
Τι τηλεθέαση σημείωσε η σειρά Maestro
Με ένα επεισόδιο που απογείωσε τη σκηνοθετική δεινότητα του Χριστόφορου Παπακαλιάτη η σειρά «Maestro» του MEGA μάγεψε το κοινό και παρέμεινε στην κορυφή της τηλεθέασης.
Οι «Μουσικές καρέκλες», αλλά και η ερμηνεία της Στεφανίας Γουλιώτη, καθήλωσαν σχεδόν 1 εκατομμύριο τηλεθεατές και κατέκτησαν την πρώτη θέση, σημειώνοντας ποσοστό 29,1% στο σύνολο του κοινού και 27,4% στο δυναμικό κοινό 18-54. Η κάλυψη πλησίασε τους 2 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Στις γυναίκες άνω των 18 ετών το «Maestro» κατέγραψε μέσο όρο 38%.
Πρεμιέρα όμως με πρωτιά και ικανοποιητικά ποσοστά στους πίνακες τηλεθέασης έκανε την Πέμπτη 24 Νοεμβρίου τα μεσάνυχτα και το talk show του MEGA, «Night Out» με τον Θεοχάρη Ιωαννίδη.
Το «Night Out» επέστρεψε άκρως ανανεωμένο για δεύτερη σεζόν, με τους τηλεθεατές να του επιφυλάσσουν την πιο θερμή υποδοχή. Η εκπομπή κατέκτησε την κορυφή της τηλεθέασης στη ζώνη μετάδοσής της σημειώνοντας ποσοστό 17,7% στο σύνολο του κοινού και 15,2% στο δυναμικό κοινό 18-54, με την κάλυψη να ξεπερνά τους 629.900 τηλεθεατές. Σαρωτικά ποσοστά κατέγραψε το «Νight Out» και στις γυναίκες άνω των 18 ετών με τον μέσο όρο να αγγίζει το 26,2%.