Νέα διοίκηση, νέο όνομα και νέα ήθη για την ομάδα ποδοσφαίρου της Καλλιθέας, η οποία παρότι στην Super League 2, «έβαλε τα γυαλιά» σε μεγάλους συλλόγους της χώρας με τον τρόπο που επέλεξε να παρουσιάσει τη νέα της φανέλα για την ερχόμενη ποδοσφαιρική σεζόν.
Η ομάδα έχει αλλάξει διοίκηση και ο νέος αυτός αέρα αποπνέεται στη νέα προσπάθεια της να παρουσιάσει τις εμφανίσεις για την Καλλιθέα τη σεζόν που ξεκινά.
Η Καλλιθέα έφερε στην Αθήνα ένα μοντέλο από το Μιλάνι, με συνεργασίες τόσο στη Νέα Υόρκη, όσο όμως και σε Λονδίνο και Βαρσοβία για της ανάγκες της φωτογράφησης. Η Άλις Σοφία φόρεσε το μπλουζάκι σε μπλε και λευκούς τόνους που θα φορά η Καλλιθέα φέτος και βγήκε εκεί έξω.
Στάθηκε μπροστά σε πολυκατοικίες με απλωμένη μπουγάδα, μέσα σε τυροπιτάδικο και παρουσίασε με αυτό τον τρόπο τη νέα φανέλα της ομάδας. Πριν την ομάδα της Καλλιθέας, η Σοφία έχει συνεργαστεί, σύμφωνα με το portofolio της με μεγάλα μπραντ, όπως η Benetton και η Diesel.
Τη φωτογράφηση ανέλαβε σύμφωνα με τον λογαριασμό της ομάδας στο Twitter, ο φωτογράφος Chris Kontos.
Η Καλλιθέα εμπνέεται από την ατμοσφαιρική Βενετία
Το κόνσεπτ είναι γνώριμο για ομάδες άλλων χωρών, ωστόσο στη χώρα μας πρώτη φορά συμβαίνει μια τέτοια καμπάνια και δη από μια μικρή ομάδα της Β’ Εθνικής. Πολύ πρόσφατα, τα ελληνικά αθλητικά μέσα ενημέρωσης απασχόλησε μια παρόμοια καμπάνια από την ομάδα της Βενέτσια, η οποία παρουσίασε με παρόμοιο τρόπο τις νέες εμφανίσεις της ομάδας.
Βέβαια, όπου πολυκατοικία και τσιμέντο στην Καλλιθέα, στην περίπτωση της Βενέτσια θα πρέπει να βάλετε γόνδολες και υδάτινα κανάλια. Η είδηση είχε απασχολήσει την ελληνική επικαιρότητα καθώς τις νέες φανέλες φορούσε μια Ελληνίδα, η Θεοπίστη Πουρλιοτοπούλου.
https://twitter.com/VeneziaFC_EN/status/1550133694429478912?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1550133694429478912%7Ctwgr%5E458a63444d843e960b8ed9154885c8cbd2580f3f%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.gazzetta.gr%2Ffootball%2Fserie%2F2136473%2Fbenetsia-i-entyposiaki-hrysi-fanela-me-tin-ellinida-thea
Τα χρώματα όσο και η αισθητική εμφανίζουν ομοιότητες με τις φανέλες της Βενέτσια, η οποία διαθέτει – πώς θα μπορούσε να συμβαίνει διαφορετικά με την ιταλική πόλη – ένα από τα πιο στιλάτα accounts στα social media παγκοσμίως.
Διαβάζουμε μάλιστα πως πίσω από την πρωτότυπη καμπάνια της Βενέτσια βρίσκεται ένας Ελληνοαμερικανός, ονόματι Θεόδωρος Φιλιππάκος. Ο ίδιος παράγοντας διαδραμάτισε ενεργό ρόλο στην εξαγορά της ιστορικής ομάδας της Αθήνας. Αξίζει να σημειώσουμε πως η Καλλιθέα λείπει από την πρώτη κατηγορία εδώ και 16 χρόνια.
Η πρωτότυπη καμπάνια για την Καλλιθέα, τράβηξε τα βλέμματα και του διεθνούς μέσου αθλητικών ειδήσεων Mundial που αναμετέδωσε μερικές φωτογραφίες. Σε ανάρτησή του, το Mundial συστήνει την ομάδα ποδοσφαίρου που ιδρύθηκε το 1966 και η οποία έχει την έδρα της σε ένα προάστιο της Αθήνας, την Καλλιθέα, ένα χιλιόμετρα νότια της Ακρόπολης.
Introducing… Athens Kallithea FC. Founded in 1966, the club are based in the Athenian district of Kallithea and play 1km south of the Acropolis at the Grigoris Lambrakis Stadium. pic.twitter.com/JCQHzYuiwN
— MUNDIAL (@MundialMag) September 23, 2022