04:16
20/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
04:16
20/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Heybox Coffee, το 1ο κλαμπ συνδρομητικού καφέ στην Ελλάδα είναι γεγονός – Η ιδρυτής του, Στέλλα Κασκαβέλη μιλά στο «S»

Η Στέλλα - Χριστιάνα Κασκαβέλη η ιδρύτρια του brand HeyBox Coffee

Η Στέλλα - Χριστιάνα Κασκαβέλη η ιδρύτρια του brand HeyBox Coffee

17.09.2022
09:21
Τελευταία ενημέρωση: 17/09/2022 • 16:56
Η Στέλλα - Χριστιάνα Κασκαβέλη μιλά αποκλειστικά στο «TheStandard» για την πρώτη συνδρομητική υπηρεσία καφέ στην Ελλάδα

Έχουμε ακούσει για συνδρομητική τηλεόραση, παλιότερα συνδρομή σε κάποια εφημερίδα ή περιοδικό! Όμως συνδρομή σε υπηρεσίες καφέ πρώτη φορά συναντάμε στα ελληνικά χρονικά.

Πριν από δύο περίπου χρόνια στο πικ του πρώτου κύματος της πανδημίας γεννήθηκε η ιδέα – πιθανότατα και από ανάγκη – για τη δημιουργία ενός κλαμπ, μιας υπηρεσίας που θα μπορεί να προσφέρει στον καταναλωτή καφέ στο σπίτι. Ένα σύστημα συνδρομητικού ανεφοδιασμού με προϊόντα που κανείς δεν θα έβρισκε στο σούπερ μάρκετ.

Η Στέλλα – Χριστιάνα Κασκαβέλη είναι η ιδρύτρια του brand HeyBox Coffee της πρωτότυπης αυτής υπηρεσίας που φέρνει τον «μαύρο χρυσό» στο σπίτι και στο γραφείο, όπου δηλαδή ακριβώς τον χρειάζεται κανείς.

Κάπως έτσι, τον Απρίλιο του 2020 γεννήθηκε το Heybox Coffee, η πρώτη συνδρομητική υπηρεσία για είδη καφεκοπτείου και μόλις λίγους μήνες αργότερα, τον Οκτώβριο του 2021 βραβεύτηκε στο πλαίσιο του Θεσμού Βραβείων Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στην κατηγορία «Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση Κοινού».

Όπως εξήγησε η Στέλλα – Χριστιάνα Κασκαβέλη μιλώντας στο TheStandard η εταιρεία της λανσάρει συνεχώς καινούργια προϊόντα, καθώς όπως σημειώνει «η καινοτομία είναι η κύρια στρατηγική μας τόσο σε καφέ, όσο και σε άλλα είδη ροφημάτων και πρωινού».

H συνδρομητική υπηρεσία καφέ Heybox
H συνδρομητική υπηρεσία καφέ Heybox

Και φέτος το Heybox Coffee θα λάβει μέρος στο Athens Coffee Festival μια διοργάνωση για τους λάτρεις του καφέ, που θα γίνει από 24 έως 26 Σεπτεμβρίου 2022 στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων.

Συζητάμε με την ιδρυτή του πρώτου συνδρομητικού δικτύου για πρωινό στην Ελλάδα για την επιχειρηματικότητα, την ακρίβεια, τις συνήθειες του Έλληνα στο πιο δημοφιλές ρόφημα στον κόσμο και τον πληθωρισμό που «σφηνώνει» μεταξύ επιχειρηματία και καταναλωτή σε όλα τα προϊόντα.

Ποια είναι τα προϊόντα που λανσάρει η εταιρεία σας;

Σκούρο και ξανθό ελληνικό καφέ, 11 είδη αρωματικού καφέ φίλτρου, 8 είδη μονοποικιλιακού καφέ, 6 blends από 100% Αrabica κόκκους για espresso, 2 decaf blends καθώς και 2 είδη espresso κάψουλες, 6 ροφήματα σοκολάτας και 11 κωδικούς τσαγιού που έρχονται μέσα στον Οκτώβριο.

Ποιο πιστεύετε ότι είναι το πλεονέκτημά σας, γιατί να σας προτιμήσει ο καταναλωτής;

Είμαστε η εταιρία που εισήγαγε την καινοτομία της συνδρομής καφέ στην ελληνική αγορά. Συνεχίζοντας στον ίδιο δρόμο, ένα ακόμα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα είναι το ότι προσφέρουμε ένα πλήρες πακέτο πρωινού και γι’ αυτό εντάσσουμε συνεχώς καινούργια προϊόντα.

Επίσης, είμαστε περήφανοι για το υψηλό επίπεδο των υπηρεσιών που παρέχουμε ειδικά στα γραφεία που προμηθεύουμε. Θέλουμε πάντα οι πελάτες μας να είναι ικανοποιημένοι και γι’ αυτό πολλοί καταναλωτές μας επιλέγουν.

H συνδρομητική υπηρεσία καφέ Heybox
H συνδρομητική υπηρεσία καφέ Heybox

Τι νέο φέρνει η Hey Box που συμμετέχει στην έκθεση Athens Coffee Festival 2022;

Το Hey Box είναι το πρώτο ελληνικό brand που ειδικεύεται στον καφέ για το σπίτι και το γραφείο. Χωρίς να αποκλείουμε άλλους τομείς της αγοράς, στοχεύουμε άμεσα τον τελικό καταναλωτή. Αυτή τη στρατηγική θα δείξουμε και στο Athens Coffee Festival.

Θα χαρούμε πολύ να υποδεχθούμε τους καταναλωτές στο περίπτερο 24 όπου θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα προϊόντα μας, ενώ θα τους περιμένουν και πολλές εκπλήξεις.

Η Στέλλα - Χριστιάνα Κασκαβέλη η ιδρύτρια του brand HeyBox Coffee
Η Στέλλα – Χριστιάνα Κασκαβέλη η ιδρύτρια του brand HeyBox Coffee

Πόσο εύκολο είναι να πειστεί ο Έλληνας να γίνει συνδρομητής σε υπηρεσία καφέ;

Σύμφωνα με τις έρευνες, η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα είναι ακόμα αναπτυσσόμενη, ωστόσο το 2020 παρουσίασε τον υψηλότερο δείκτη ανάπτυξης εντός ΕΕ. Αυτές οι συνθήκες αποτελούν ταυτόχρονα τροχοπέδη αλλά και δυναμική για τη δική μας προσπάθεια. Χρειάζεται επιμονή και υπομονή στην εκπαίδευση του καταναλωτή όπως και σε κάθε επιχειρηματικό εγχείρημα.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HEYBOX Coffee (@heyboxcoffee)

Ποια είναι τα μυστικά του καλού καφέ για κάποιον που θέλει να μυηθεί τώρα στο θέμα;

Διανύοντας την σύγχρονη τάση στην αγορά του καφέ (το τέταρτο κύμα), η παραγωγή και η παρασκευή καφέ πλέον προϋποθέτει αρκετά μεγάλη εξειδίκευση.

Ωστόσο, κατά την προσωπική μου άποψη, μια καλή αρχή είναι ο καταναλωτής να διαβάζει τις ετικέτες των προϊόντων που αγοράζει έτσι ώστε να εξοικειώνεται με την ορολογία και τις ποικιλίες του καφέ.

Από την εμπειρία σας, οι Έλληνες είναι δεκτικοί στις εκπλήξεις ή πιο απαιτητικοί και διαλέγουν αυστηρά τον καφέ που θέλουν;

Προς μεγάλη μου έκπληξη, το πακέτο mystery (μια επιλογή κατά την οποία ο συνδρομητής καφέ αφήνει στην εταιρεία να επιλέξει τις ποικιλίες που θα του στείλει) έχει υψηλότερη αποδοχή από το picky και γι’ αυτό στοχεύουμε στην αναβάθμισή του στο άμεσο μέλλον.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HEYBOX Coffee (@heyboxcoffee)

Η ενεργειακή κρίση φέρνει αυξήσεις σε όλα τα προϊόντα, πιστεύετε ότι θα επηρεαστεί η τιμή του καφέ;

Είναι σαφές πως διανύουμε την περίοδο με τον υψηλότερο πληθωρισμό των τελευταίων 28ετών. Αρχικά, η τιμή του πράσινου (ωμού) καφέ επηρεάζεται από αρκετούς παράγοντες οι οποίοι είναι οικονομικοί, κοινωνικοί αλλά και περιβαλλοντικοί.

Σε ένα γενικό πλαίσιο, οι διακυμάνσεις στην τιμή ενός χρηματιστηριακού εμπορεύματος όπως ο καφές αποτελούν ένα σύνθετο φαινόμενο το οποίο απαιτεί ανάλυση και έρευνα.

Συνοπτικά, η προσωπική μου εκτίμηση είναι πως ναι, θα δούμε αύξηση των τιμών του καφέ τόσο στο super market όσο και στην αγορά του specialty coffee.

Ωστόσο τα αίτια πίσω από τις αυξήσεις είναι πολυπαραγοντικά και συσχετίζονται με την ενεργειακή κρίση, χωρίς όμως αυτή η συσχέτιση να είναι πλήρης και ολική.

Ένα στοιχείο που αξίζει να σημειωθεί είναι πως οι τιμές των προϊόντων είναι συμπληρωματικές. Για παράδειγμα, η αύξηση στην τιμή του χαρτιού επηρεάζει τη συσκευασία ενός προϊόντος και προσαυξάνεται στο κόστος παραγωγής.

Έτσι, όσον αφορά την αντιμετώπιση του φαινομένου θα πρέπει να υπαχθούμε στους νόμους της αγοράς και πιστεύω ότι η αγορά θα ισορροπήσει σε υψηλότερο επίπεδο.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HEYBOX Coffee (@heyboxcoffee)

Πόσο εύκολο είναι το επιχειρείν στην Ελλάδα για νέους ανθρώπους όπως εσείς;

Το περιβάλλον στη χώρα μας δεν είναι ιδιαίτερα ευνοϊκό για την επιχειρηματικότητα τόσο των νέων, όσο και σε ένα πιο γενικό πλαίσιο.

Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια αλλαγή των τάσεων και μια στροφή προς την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας.

Σε αυτό το πλαίσιο, ως νέοι άνθρωποι και επιχειρηματίες οφείλουμε να συνεχίσουμε να καινοτομούμε και έτσι να συνδράμουμε στη διαμόρφωση ενός πιο ευνοϊκού επιχειρηματικού περιβάλλοντος στο μέλλον.



Aκολουθήστε το thestandard.gr στο Google News για να ενημερώνεστε για όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις σε Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο thestandard.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση