21:26
21/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
21:26
21/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Netflix: Αυτές είναι 5 πιο ακριβές ταινίες στην ιστορία της πλατφόρμας – Οι δαπάνες εκατομμυρίων και η «κόντρα» με το Disney+

Το Netflix / Φωτογραφία: Unsplash

Το Netflix / Φωτογραφία: Unsplash

20.08.2022
15:42
Τελευταία ενημέρωση: 21/08/2022 • 9:45
Οι πέντε πιο ακριβές κινηματογραφικές παραγωγές του Netflix

Σε παραγωγές εκατομμυρίων δολαρίων μας έχει συνηθίσει τα τελευταία χρόνια το Netflix, με κορυφαία ονόματα του Χόλιγουντ να πρωταγωνιστούν σε σειρές και ταινίες της πλατφόρμας.

Σε μία κίνηση να συγκεντρώσει όσα περισσότερα μεγάλα ονόματα μπορεί και να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού, ο γίγαντας του streaming δεν έχει φοβηθεί να βάλει βαθιά τα χέρια στις τσέπες και να δώσει το πράσινο φως σε ταινίες με υπερβολικά υψηλά budget.

Φαίνεται, όμως, πως αυτό θα αλλάξει, καθώς το Netflix βρίσκεται στη δυσκολότερη περίοδο στην ιστορία του. Η streaming πλατφόρμα έχει χάσει πάνω από ένα εκατομμύριο συνδρομητές και ο αντίκτυπος θα είναι τόσο στις θέσεις εργασίας της εταιρείας, καθώς ήδη έχει προχωρήσει σε απολύσεις, αλλά και στα λεφτά που δίνει για τις παραγωγές σειρών και ταινιών.

Netflix σε υπολογιστή
Netflix σε υπολογιστή / Φωτογραφία: Pixabay

Ωστόσο, πριν τη σημαντική μείωση στους συνδρομητές, αλλά και την πτώση των μετοχών του, το Netflix είχε ετοιμάσει και κυκλοφορήσει μερικές πολύ ακριβές παραγωγές με budget που φθάνουν (ή και ξεπερνούν) αντίστοιχα κινηματογραφικά blockbuster.

Μέχρι τον Νοέμβριο του 2021, η πιο ακριβή παραγωγή της υπηρεσίας ήταν το «The Irishman» του Martin Scorsese με budget που έφτανε κοντά στα 160 εκ. δολάρια.

https://twitter.com/CultureCrave/status/1552410504504549376?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1552410504504549376%7Ctwgr%5E83ed7368368336bac10211fa343da516c83d1d1d%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.neolaia.gr%2F2022%2F07%2F31%2Fnetflix-pio-akrives-tainies-stin-istoria-tis-platformas%2F

Από τότε, δύο ταινίες έχουν ξεπεράσει το budget αυτό και θεωρούνται από τις πιο ακριβές παραγωγές που έχουν γίνει ποτέ!

Οι πέντε πιο ακριβές κινηματογραφικές παραγωγές του Netflix

The Gray Man – 200 εκατ. δολάρια

Η πιο ακριβή ταινία στην ιστορία του Netflix είναι η ταινία The Gray Man, με το κόστος να φτάνει τα 200 εκατομμύρια δολάρια.

Ο «Gray Man» είναι ο πράκτορας της CIA Κόρτ Τζέντρι (Ράιαν Γκόσλινγκ), γνωστός και ως «Σιέρα Σιξ». Ο Τζέντρι, που ήταν κάποτε ένας εξαιρετικά ικανός κι εγκεκριμένος από την Υπηρεσία έμπορος θανάτου, απελευθερώνεται από ένα ομοσπονδιακό σωφρονιστικό ίδρυμα και στρατολογείται από τον προϊστάμενό του, Ντόναλντ Φιτζρόι (Μπίλι Μπομπ Θόρντον).

Όμως τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει και ο Σιξ είναι ο στόχος, τον οποίο κυνηγά σε όλο τον κόσμο ο Λόιντ Χάνσεν (Κρις Έβανς), πρώην συνεργάτης του στη CIA, που δεν θα σταματήσει μπροστά σε τίποτα μέχρι να τον εξουδετερώσει. Η πράκτορας Ντάνι Μιράντα (Άνα ντε Άρμας) φροντίζει για την προστασία του. Θα τη χρειαστεί.

Red Notice – 200 εκατ. δολάρια

Όταν η Ιντερπόλ εκδίδει κόκκινο συναγερμό, το ανώτερο ένταλμα για την καταδίωξη και τη σύλληψη των μεγαλύτερων καταζητούμενων του κόσμου, την υπόθεση αναλαμβάνει ο κορυφαίος αναλυτής του FBI Τζον Χάρτλεϊ (Ντουέιν Τζόνσον).

Στη διάρκεια της παγκόσμιας αναζήτησής του πέφτει πάνω σε μια παράτολμη ληστεία και αναγκάζεται να συνεργαστεί με τον καλύτερο κλέφτη έργων τέχνης στον κόσμο, τον Νόλαν Μπουθ (Ράιαν Ρέινολντς), για να πιάσει την πλέον καταζητούμενη κλέφτρα έργων τέχνης στον κόσμο, την «Αξιωματικό» (Γκαλ Γκαντότ).

Στο στόχαστρο τα ολόχρυσα «Αβγά της Κλεοπάτρας».

The Irishman – 159 εκατ. δολάρια

Οι Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Αλ Πατσίνο και Τζο Πέσι πρωταγωνιστούν στην ταινία The Irishman του Μάρτιν Σκορσέζε, μια επική ιστορία για το οργανωμένο έγκλημα στη μεταπολεμική Αμερική, όπως την αφηγείται ο βετεράνος του Β Παγκοσμίου Πολέμου Φρανκ Σίραν, απατεώνας και εγκληματίας ο οποίος συνεργάστηκε με μερικές από τις πιο διαβόητες προσωπικότητες του 20ού αιώνα.

Η ταινία εξιστορεί ένα από τα μεγαλύτερα άλυτα μυστήρια της αμερικανικής ιστορίας για δεκαετίες, την εξαφάνιση του θρυλικού προέδρου της Ένωσης Τζίμι Χόφα, και προσφέρει ένα μνημειώδες ταξίδι στις κρυφές πτυχές του οργανωμένου εγκλήματος: τις εσωτερικές του λειτουργίες, τις αντιπαλότητες και τις συνδέσεις με την κυρίαρχη πολιτική.

6 Underground – 150 εκατ. δολάρια

Ο Ράιαν Ρέινολντς υποδύεται εδώ τον «Ένα», αρχηγό μιας ομάδας ικανών στον τομέα τους ανθρώπων – κι ο τομέας τους μπορεί να είναι «hitman» ή «ατρόμητος παρκούρερ»- οι οποίοι έχουν σβήσει την ύπαρξή τους σκηνοθετώντας τον θάνατό τους, προκειμένου να γίνουν μέλη μιας ομάδας που πολεμά τους αληθινά κακούς που δεν πιάνει ο νόμος.

Τόσο κακούς όπως δικτάτορες μικρών χωρών σαν το Τουργιστάν, το οποίο η ομάδα του «Ενός» φιλοδοξεί να γκρεμίσει από την εξουσία και να αντικαταστήσει με τον δημοκρατικό αδελφό του τον οποίο κρατά σε αιχμαλωσία.

Outlaw King – 115 εκατ. δολάρια

Το «Outlaw King» έχει ως θέμα τη ζωή και τις μάχες του Ροβέρτου Α’ της Σκωτίας (Robert the Bruce) που διακρίθηκε στον πρώτο πόλεμο της Ανεξαρτησίας της Σκωτίας, στο διάστημα 1298-1306 και διατέλεσε βασιλιάς της χώρας για μια εικοσαετία περίπου.

Στο φιλμ πρωταγωνιστεί ο Κρις Πάιν στον ρόλο του Ρόμπερτ ντε Μπρους ενώ τη σκηνοθεσία της ταινίας ανέλαβε ο Ντέιβιντ ΜακΚένζι, ο οποίος ξανασυνεργάζεται με τον Πάιν δύο χρόνια μετά το «Πάση Θυσία». Δίπλα στον Πάιν παίζουν οι Άαρον Τέιλορ-Τζόνσον, Φλόρενς Πιου και Στίβεν Ντίλαν.

Η ταινία προβλήθηκε πρώτα στο Φεστιβάλ του Τορόντο όπου πήρε αντικρουόμενες κριτικές κάτι που είχε ως αποτέλεσμα την περαιρέτω επεξεργασία της από τον ΜακΚένζι. Ο σκηνοθέτης έκοψε περίπου 20 λεπτά από την ταινία για τη νέα εκδοχή της στο Netflix.

Η μείωση, όμως, στον αριθμό των συνδρομητών φαίνεται να φέρνει αλλαγές σε αυτά τα τεράστια budget με το Netflix να κάνει πιο προσεκτικές κινήσεις και επιλογές.

Η «κόντρα» με το Disney+

Η μάχη για την προσέλκυση συνδρομητών ανάμεσα σε Disney+ και Netflix συνεχίζεται, χωρίς να ανακοινώνεται κανένα στοιχείο επίσημα.

Από τις 14 Ιουνίου, όταν και ξεκίνησε την (αφορολόγητη) παρουσία της στην Ελλάδα, η Disney+ δεν έχει προχωρήσει σε καμία ανακοίνωση για τον αριθμό των συνδρομητών, αν και έχουν ήδη περάσει 45 μέρες.

Η παρουσία της είναι υποτονική, με ελάχιστη ενημέρωση για τα προγράμματα που προστίθενται στην πλατφόρμα, σε αντίθεση με το Netflix ή το Cinobo, που ανακοινώνουν τον προγραμματισμό του μήνα. Επιπλέον, η καμπάνια της Disney+ εστίασε στο παιδικό πρόγραμμα, μη προβάλλοντας επαρκώς την τεραστίων διαστάσεων ταινιοθήκη της.

Από την άλλη πλευρά, το Netflix δέχεται πιέσεις παγκοσμίως, χάνοντας περίπου 1 εκατ. συνδρομητές, εξ ου και επιχειρεί να περιορίσει τον διαμοιρασμό του προϊόντος μεταξύ των χρηστών, ενώ ετοιμάζεται να βάλει και διαφημίσεις με χαμηλότερη συνδρομή.

To Disney+ ξεπέρασε το Netflix

Θυμίζουμε πως η Walt Disney Co για πρώτη φορά ξεπέρασε σε αριθμό συνδρομητών διεθνώς το Netflix, με 221,1 εκατομμύρια στο τέλος Ιουνίου (από κοινού οι συνδρομητές των υπηρεσιών streaming Disney+, Hulu και ESPN+ που ανήκουν στην ίδια επιχειρηματική «οικογένεια»), έναντι 220,7 εκατομμυρίων συνδρομητών του Netflix τον ίδιο μήνα.

Η Disney έκανε παράλληλα γνωστό ότι στο τέλος του 2022 θα αυξήσει τις τιμές της συνδρομής για τους πελάτες που θέλουν να παρακολουθούν το Disney+ ή το Hulu χωρίς διαφημίσεις. Η συνδρομή για παρακολούθηση χωρίς διαφημίσεις θα αυξηθεί κατά 38% στα 10,99 δολάρια τον Δεκέμβριο, όταν αρχίσει να προσφέρει μια νέα επιλογή που θα περιλαμβάνει και διαφημίσεις στην τρέχουσα τιμή.

Logo της Disney
Logo της Disney / Φωτογραφία: Twitter

Οι μετοχές της Disney κινήθηκαν ανοδικά στο αμερικανικό χρηματιστήριο αργά την Τετάρτη μετά τις ανωτέρω ανακοινώσεις, εμφανίζοντας κέρδη περίπου 7%.

Η Disney κερδίζει μερίδιο αγοράς, ενώ το Netflix πασχίζει να προσθέσει περισσότερους συνδρομητές

«Η Disney κερδίζει μερίδιο αγοράς, ενώ το Netflix πασχίζει να προσθέσει περισσότερους συνδρομητές. Η Disney έχει ακόμη περιθώρια να επεκταθεί στις διεθνείς αγορές όπου αναπτύσσεται γρήγορα και προσθέτει συνεχώς νέους πελάτες», δήλωσε ο αναλυτής Χάρις Άνγουορ της εταιρείας Investing.com, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters.

Όσα θα δούμε τον Ιούλιο στο Netflix
Άντρας παρακολουθεί Netflix / Φωτογραφία: Unsplash

Για να προσελκύσει νέους συνδρομητές, η Disney θα προσφέρει από τις 8 Δεκεμβρίου μια νέα συνδρομητική επιλογή με διαφημίσεις, που θα κοστίζει όσο η τωρινή χωρίς διαφημίσεις (7,99 δολάρια μηνιαίως). Οι τιμές συνδρομής του Hulu (που ανήκει κατά το μεγαλύτερο μέρος στη Walt Disney Co) θα αυξηθούν επίσης κατά ένα έως δύο δολάρια τον μήνα τον Δεκέμβριο.

Η Disney+ προβλέπει πλέον ότι έως το τέλος Σεπτεμβρίου 2024 μπορεί να φτάσει τους 245 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως. Η εταιρεία αναμένει ότι η μονάδα streaming της θα εμφανίσει για πρώτη φορά κέρδη το 2024.

Στο τελευταίο τρίμηνο του 2022, είχε απώλειες 1,1 δισ. δολαρίων. Τα συνολικά έσοδα της Disney από όλες τις δραστηριότητές της έφτασαν στο τέλος Ιουνίου φέτος τα 21,5 δισ. δολ. (αύξηση 26% σε σχέση με πριν ένα έτος).



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση