Η μάχη για την προσέλκυση συνδρομητών ανάμεσα σε Disney+ και Netflix συνεχίζεται, χωρίς να ανακοινώνεται κανένα στοιχείο επίσημα.
Από τις 14 Ιουνίου, όταν και ξεκίνησε την (αφορολόγητη) παρουσία της στην Ελλάδα, η Disney+ δεν έχει προχωρήσει σε καμία ανακοίνωση για τον αριθμό των συνδρομητών, αν και έχουν ήδη περάσει 45 μέρες.
Η παρουσία της είναι υποτονική, με ελάχιστη ενημέρωση για τα προγράμματα που προστίθενται στην πλατφόρμα, σε αντίθεση με το Netflix ή το Cinobo, που ανακοινώνουν τον προγραμματισμό του μήνα. Επιπλέον, η καμπάνια της Disney+ εστίασε στο παιδικό πρόγραμμα, μη προβάλλοντας επαρκώς την τεραστίων διαστάσεων ταινιοθήκη της.
Από την άλλη πλευρά, το Netflix δέχεται πιέσεις παγκοσμίως, χάνοντας περίπου 1 εκατ. συνδρομητές, εξ ου και επιχειρεί να περιορίσει τον διαμοιρασμό του προϊόντος μεταξύ των χρηστών, ενώ ετοιμάζεται να βάλει και διαφημίσεις με χαμηλότερη συνδρομή.