Ένα νέο βιντεοπαιχνίδι εικονικής πραγματικότητας «Save Notre-Dame on Fire», μετατρέπει τους παίκτες σε πυροσβέστες που πρέπει να σβήσουν τη φωτιά Παναγία των Παρισίων.
Στις 15 Απριλίου του 2019, ξέσπασε πυρκαγιά στη Notre-Dame στο Παρίσι. Ο Jean-Jacques Annaud, στην ταινία «Notre-Dame brûle (Η Νοτρ Νταμ καίγεται)», αφηγήθηκε το τι συνέβη εκείνη την ημέρα και τις προσπάθειες της πυροσβεστικής να περισώσει το τοπόσημο.
Ο Γάλλος σκηνοθέτης προσέγγισε τη Ubisoft προτείνοντας τη δημιουργία ενός βιντεοπαιχνιδιού που θα συνόδευε την ταινία.
Προσφάτως, η εταιρεία παρουσίασε, σε συνεργασία με την Pathé Films και τον ίδιο τον Annaud, το «Save Notre-Dame on Fire» ως μια «για πολλούς παίκτες εικονικής πραγματικότητας εμπειρία escape-room, η οποία δίνει στους χρήστες τον ρόλο των πυροσβεστών και τους θέτει την πρόκληση να σώσουν τα ιερά κειμήλια και να σβήσουν τις φλόγες πριν τελειώσει ο προβλεπόμενος χρόνος», όπως σημείωσε ο δημοσιογράφος Mikel Reparaz στη συνέντευξη που πήρε από μέλη της Ubisoft.
Ubisoft is developing Notre-Dame on Fire, a location-based VR escape game that will give the players a chance to save the the Notre-Dame cathedral from the fire that broke out in 2019. https://t.co/E920OaBY0C pic.twitter.com/G6Szf5UpTM
— IGN (@IGN) January 23, 2022
Εικονική επιχείρηση διάσωσης ή αλλιώς «edutainment»
Το στέλεχος της εταιρείας βιντεοπαιχνιδιών Deborah Papiernik σημείωσε ότι η εικονική επιχείρηση διάσωσης είναι ένα είδος «edutainment» – σύνθετη λέξη από «education» και «entertainment» –, αναδεικνύοντας την ιστορική σημασία του καθεδρικού και την ανάγκη αποκατάστασής του.
Επιπλέον, το ότι σχεδιάστηκε για πολλούς χρήστες «αποτίει φόρο τιμής στη δουλειά των πυροσβεστών, στην οποία η συνεργασία και η επικοινωνία είναι θεμελιώδης παράμετρος».
Η Ubisoft έχει εμπειρία στην απεικόνιση του καθεδρικού, όπως όλοι γνωρίζουμε από το βιντεοπαιχνίδι του 2014 «Assasin’s Creed Unity».
Ωστόσο, στο «Save Notre-Dame on Fire» η ψηφιακή απεικόνιση έχει ανέβει βαθμίδα πήραν ένα μοντέλο του 2014 εικονικής πραγματικότητας του καθεδρικού και το εκλέπτυναν όσο το δυνατόν περισσότερο για να αναπαρίστανται οι τελευταίες αρχιτεκτονικές προσθήκες. Επίσης, βάσισαν μεγάλο μέρος του περιεχομένου του βιντεοπαιχνιδιού σε έρευνα που έκανε και συνεντεύξεις που πήρε ο Annaud για την ταινία του.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Fast Company (@fastcompany)
«Έπρεπε να προσθέσουμε το βορεινό κωδωνοστάσιο και την Παρθένο να κρατά το Θείο Βρέφος, το οποίο έχει κεντρική θέση και στην ταινία. Επιπλέον, προσθέσαμε σκαλωσιές – γιατί υπήρχαν σκαλωσιές γύρω από τη Notre-Dame όταν καιγόταν – και τη σύγχρονη Αγία Τράπεζα επίσης. Στοιχεία σαν αυτά είναι πολύ σημαντικά, διότι αφηγούμαστε την ιστορία της πυρκαγιάς και αυτά δεν υπήρχαν στο μοντέλο που είχαμε» υπογράμμισε η Deborah Papiernik.