Με τη θερμοκρασία να σκαρφαλώνει στους 40 βαθμούς, οι ταινίες στα θερινά αναμένεται να γνωρίσουν παλιές δόξες, καθώς αποτελούν οάσεις δροσιάς αλλά και της καλύτερης διασκέδασης για την Ελλάδα.
Έτσι, μετά τον συνωστισμό πολλών ενδιαφερουσών ταινιών τις προηγούμενες εβδομάδες, για το επόμενο επταήμερο έχουν προγραμματιστεί μόνο τρεις νέες πρεμιέρες.
Το πολυδιαφημισμένο βιογραφικό δράμα «Elvis» του Μπαζ Λούρμαν, το ελληνικό νεο-γουέστερν «Αγέλη Προβάτων», με τους Άρη Σερβετάλη και Δημήτρη Λάλο, και η ταινία τρόμου «Νεκρό Τηλέφωνο» με τον πιο τρομαχτικό Ίθαν Χοκ που έχουμε δει ποτέ.
Επίσης, επαναπροβάλλεται και το αξιοπρόσεκτο δράμα του Μάικ Φίγκις «Αφήνοντας το Λας Βέγκας» με την ερμηνεία του Νίκολας Κέιτζ να του χαρίζει το μοναδικό Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου.
Elvis
Βιογραφικό δράμα, αυστραλιανής και αμερικανικής παραγωγής του 2022, σε σκηνοθεσία Μπαζ Λούρμαν, με τους Όστιν Μπάτλερ, Τομ Χανκς, Ολίβια Ντε Τζόνζι, Έλεν Τόμσον, Ρίτσαρντ Ρόξμπουργκ, Ντέιβιντ Γουένχαμ, Κέλβιν Χάρισον Τζούνιορ, Χαβιέρ Σάμιουελ, Κόντι Σμιτ-ΜακΦι κ.ά.
Η ιστορία του Ελβις Πρίσλεϊ μέσα από το πρίσμα της πολύπλοκης σχέσης του με τον αινιγματικό μάνατζερ του, “Συνταγματάρχη” Τομ Πάρκερ, μέσα από την οπτική τού τελευταίου…
Αγέλη Προβάτων
Δραματική περιπέτεια, ελληνικής παραγωγής του 2021, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Κανελλόπουλου, με τους Άρη Σερβετάλη, Δημήτρη Λάλο, Γιάννη Βασιλώττο, Λευτέρη Πολυχρόνη, Δημήτρη Ξανθόπουλο, Κωνσταντίνο Σειραδάκη, Κίμωνα Κουρή κ.ά.
Ο Θανάσης αδυνατεί να ξεπληρώσει το χρέος του στον Στέλιο. Όταν μαθαίνει πως κι ο Αποστόλης βρίσκεται στην ίδια θέση, του ζητά να συμμαχήσουν για να πετύχουν μια καλύτερη συμφωνία με τον Στέλιο. Κι ενώ βρίσκει κι άλλους πρόθυμους να τον ακολουθήσουν, δύο νεαροί μικροεγκληματίες φτάνουν στην πόλη για να εκφοβίσουν αυτούς που χρωστούν στον τοκογλύφο.
Νεκρό Τηλέφωνο (The Black Phone)
Ταινία τρόμου, αμερικανικής παραγωγής του 2022, σε σκηνοθεσία Σκοτ Ντέρικσον, με τους Μέισον Τέιμς, Μαντλέν ΜακΓκρο, Ιθαν Χοκ, Τζέρεμι Ντέιβις κ.ά.
Ο Φίνεϊ, ένα ντροπαλό αλλά έξυπνο 13χρονο αγόρι, απάγεται από έναν σαδιστή δολοφόνο και παγιδεύεται σε ένα κλειδωμένο υπόγειο όπου οι κραυγές του δεν ακούγονται πουθενά. Όταν ένα αποσυνδεδεμένο τηλέφωνο στον τοίχο αρχίζει να χτυπά, ανακαλύπτει ότι μπορεί να ακούσει τις φωνές των προηγούμενων θυμάτων του δολοφόνου. Οι νεκροί όμως θέλουν να βεβαιωθούν ότι αυτό που τους συνέβη δεν θα συμβεί και στον μικρό ήρωα.
Προβάλλεται ακόμη η ταινία:
Αφήνοντας το Λας Βέγκας (Leaving Las Vegas)
https://www.youtube.com/watch?v=Ke6kU0rD8Jg
Βαρύ αδυσώπητο δράμα, που γύρισε το 1997 ο Μάικ Φίγκις, ένας από τους πλέον ενδιαφέροντες και στοχαστικούς κινηματογραφιστές του ανεξάρτητου αμερικάνικου σινεμά και η εμφάνισή του στα μέσα της δεκαετίας του ’80 ξάφνιασε ευχάριστα.
Εδώ, ξεψαχνίζοντας μια ημιαυτοβιογραφική νουβέλα του Τζίμι Ο’Μπράιαν, θα κάνει την απόλυτη πεσιμιστική ταινία, καθώς ο ήρωάς του, ένας αλκοολικός σεναριογράφος, που δεν θυμάται αν ξεκίνησε το ποτό επειδή τον εγκατέλειψε η γυναίκα του με το παιδί του ή γιατί είχε αρχίσει τα μακροβούτια στο ποτό και γι’ αυτό τον εγκατέλειψαν. Μετά και την απόλυσή του από την εταιρεία που δούλευε, εντελώς απελπισμένος θα ταξιδέψει στο Λας Βέγκας, αποφασισμένος να πεθάνει από το ποτό. Εκεί, θα γνωρίσει μία ταλαιπωρημένη αλλά όμορφη πόρνη, η οποία θα δεχθεί την αυτοκαταστροφική του επιλογή και αυτός θα δείξει κατανόηση για το σκληρό επάγγελμά της. Έτσι, στην καυτή πόλη της ξέφρενης διασκέδασης, του τζόγου, των ονείρων, θα γίνουμε μάρτυρες μίας αυτοκτονίας σε αργή κίνηση, αλλά κι ενός εφιάλτη βγαλμένου από την πραγματική ζωή.
Μοναδική ελπίδα, που είναι φανερό ότι κι αυτή θα εξαντλήσει τις δυνάμεις της, η γυναίκα, η πόρνη, που ξέρει να αγαπά, να κρατά τις αρχές της, να αντιστέκεται, να γνωρίζει ότι η ήττα της οφείλεται στη εκμετάλλευση, στη γουρουνίσια συμπεριφορά, τα αχρεία ήθη των “αθώων” κολεγιόπαιδων και των μπίζνεσμαν, που απλώς θέλουν να ξεδώσουν στο διήμερο “επαγγελματικό” ταξίδι στο Λας Βέγκας. Ο Νίκολας Κέιτζ, που ποτέ, προς τιμήν του, δεν μπήκε σε καλούπια και πάντα πάλευε για μια καλή ερμηνεία, μέχρι να κουραστεί κι αυτός, με τις αηδίες που του δίνουν να παίξει τα τελευταία χρόνια, είναι απλά συγκλονιστικός, στο ρόλο του ετοιμόρροπου αλκοολικού, κερδίζοντας και το μοναδικό Όσκαρ Α ανδρικού ρόλου, ενώ δίπλα του η Ελίζαμπεθ Σου, στην ερμηνεία της ζωής της, ίσως είναι καλύτερη και από τον Κέιτζ. Για θεατές με δυνατό στομάχι.